Számíthat ránk,
segítünk!
Vevőszolgálatunk távolról segít Önnek
a felmerülő problémák elhárításában
Díjmentes, egyszerű!
A felmerülő technikai problémák elhárítása érdekében, a vevőszolgálat munkatársával folytatott telefonos egyeztetés során díjmentes távsegítség szolgáltatás kizárólag az alábbi esetekben vehető igénybe:
- kártya bevizsgálás
- kulcsvesztés megállapítása
- összetettebb technikai hiba/probléma kivizsgálása
A támogatás során, telefonban elhangzó azonosító kódot az alábbi gombra nyomva adhatja meg.
A távoli segítségnyújtás folyamata
A távoli segítségnyújtás folyamata:
- Hívja a +36 1 437 6655 telefonszámot.
- Nyomjon a fenti “Kód megadása” gombra.
- A megjelenő oldalon írja be a telefonon kapott kódot, majd nyomjon a Start download (letöltés megkezdése) gombra
- A letöltést követően futtassa az alkalmazást. Kollégánk hamarosan csatlakozik gépéhez.
A távsegítség során a munkafolyamat teljes egésze látható, az figyelemmel kísérhető, munkatársunk egyéb háttérmunkát nem végez.
Kérjük, hogy a távsegítség nyújtása közben számítógépét ne hagyja felügyelet nélkül!