NETLOCK SIGN Enterprise
Integrálható minősített elektronikus aláírás-megoldás
közép- és nagyvállalati informatikai rendszerekhez
Integrálható e-aláírás megoldás
A NETLOC SIGN innovatív szerveroldali kulcstárolásra épülő technológiája rugalmasan illeszthető vállalati és közigazgatási IT-rendszerekhez, és alkalmas nagy számú felhasználó kulcs- és tanúsítványadatának biztonságos kezelésére. Segítségével a felhasználó bárhol, bármikor, bármilyen eszközön képes joghatással bíró dokumentumhitelesítésre. A megoldás kiváltja mind a bonyolult intelligenskártya-alapú kulcstárolást, mind a hozzá kapcsolódó kártyaolvasókat és szoftvertermékeket a napi használat során, ezáltal teljes körűen képes támogatni a mobilitást, a mobil eszközök használatát.

Elfogadott az Európai Unióban!
A NETLOCK SIGN megoldás az Európai Unióban elfogadott legmagasabb szintű minősített elektronikus aláírások, illetve bélyegzők és minősített időbélyegek létrehozására képes, így az általa hitelesített dokumentumok minden tagállamban egységesen elfogadottak és a kézi aláírással egyenértékűek.
Kiemelkedő biztonság
A kiemelkedő biztonság és megbízhatóság érdekében a felhasználói kulcsokat kriptográfiai célhardverben (Hardware Security Modul – HSM) generáljuk és tároljuk, csak az aláíró által aktiválható módon. A NETLOCK | SIGN megoldás képes egyszerű egyfaktoros, illetve több különböző erős kétfaktoros felhasználóazonosítás támogatására. Ez utóbbi egyes funkciók igénybevétele esetén kötelező elvárt és rendszerszinten kikényszerített.
Integrációs lehetőségek
A vállalati ügyféligényektől függően a NETLOCK SIGN Enterprise megoldás három különböző szolgáltatási és telepítési modellben érhető el.
Az egyes modelleket az alábbiak különböztetik meg egymástól:
REST API
Akár online bizalmi szolgáltatásról (Software as a Service – SaaS), akár ügyfélhez telepített dedikált megoldásról legyen szó,
a rendszer összes funkciója elérhető REST API-felületen keresztül, ami magába foglalja:
Felhasználó létrehozás, szerkesztés, jogosultsági beállítások, törlés, aktiválás/inaktiválás, aktiválókód-csere
Az igényléshez kapcsolódó dokumentációmenedzsment (igénylés indítása, dokumentumok feltöltése/elküldése, legenerált Szolgáltatási Szerződés letöltése, tanúsítványvisszavonás).
Az elektronikus aláírási, bélyegzési, időbélyegzési és aláírás-ellenőrzési funkciók.
OAUTH2.0-alapú felhasználóazonosítás és minősített aláírásra visszavezetett felhasználóazonosítási funkciók.
Opcionális szolgáltatások
Gyorsított tanúsítványkiadás |
1 munkanapos
|
3 munkanapos
|
---|---|---|
Gyorsított tanúsítványkiadási szolgáltatás
|
50 000 Ft
Bruttó 63 500 Ft
|
40 000 Ft
Bruttó 50 800 Ft
|
MobilRA (személyazonosítás az Ügyfélnél) | |
---|---|
Alapdíj
A szolgáltatás igénybevételekor felszámítandó díj. (/alkalom) |
50 000 Ft
Bruttó 63 500 Ft
|
Azonosítás
Azonosított személyenként számított egységdíj. (/fő) |
5 000 Ft
Bruttó 6 350 Ft
|
Óradíj
Az azonosítással és/vagy várakozással töltött idő alapján felszámítandó egységdíj. (/minden megkezdett óra) |
15 000 Ft
Bruttó 19 050 Ft
|
Km díj
Vidéki azonosítás esetén Budapest közigazgatási határától a megtett út alapján arányosan fizetendő egységdíj. (/km) Budapest közigazgatási határa és az úti cél közötti odavissza út fizetendő. |
250 Ft
Bruttó 318 Ft
|
A szolgáltatás igénybevételekor felszámítandó díj. (/alkalom)
Azonosított személyenként számított egységdíj. (/fő)
Az azonosítással és/vagy várakozással töltött idő alapján felszámítandó egységdíj. (/minden megkezdett óra)
Vidéki azonosítás esetén Budapest közigazgatási határától a megtett út alapján arányosan fizetendő egységdíj. (/km) Budapest közigazgatási határa és az úti cél közötti odavissza út fizetendő.