NETLOCK SIGN BUSINESS CSOMAG
MINŐSÍTETT E-ALÁÍRÁS ONLINE!
A NETLOCK│SIGN BUSINESS egy olyan új generációs, minősített elektronikusaláírás-szolgáltatás, mellyel Ön egy egyszerű webes felületen keresztül tud dokumentumokat elektronikusan aláírni, mindezt akár nagy számú dokumentumra egyszerre.
Az így aláírt dokumentumok pontosan olyan joghatással bírnak, mintha papíron tollal írt volna alá, az Európai Unió minden országában egységesen elfogadottak.
ILYEN EGYSZERŰ ALÁÍRNI
Megkértük legfiatalabb tesztelőnket Sebit, hogy egy rövid videóban mutassa be milyen gyorsan és könnyedén írhatunk alá elektronikusan a NETLOCK portálon.
Bejelentkezés: https://pss.netlock.hu
A NETLOCK│SIGN aláíró portál egy egyszerűen kezelhető elektronikus aláíró felület melynek használata könnyedén elsajátítható. A belépéshez, kérjük adja meg a regisztrációs során használt e-mail-címét, majd a korábban beállított jelszavát!.
Ajánlott technikai feltételek:
- böngésző futtatására alkalmas mobil eszköz (okostelefon, táblagép) vagy számítógép
- Microsoft Edge, Internet Explorer 10+, Mozilla Firefox, Google Chrome, Safari, Android böngésző
- internetelérés
- titkosított http forgalom (https) engedélyezése
- NETLOCK│SIGN BUSINESS és NETLOCK│SIGN rendszer elérésének engedélyezése
Feltöltés
A bejelentkezést követően megkezdhetjük a dokumentumok aláírását. A rendszer bármilyen állományt aláír, de a legtöbb helyen a PDF formátumot használják egyszerűsége miatt.
Állományok feltöltésének folyamata:
- a "Fájl kiválasztása.." gombra kattintva, megjelenik a fájl tallózó, ahol kiválaszthatjuk az aláírni kívánt fájlokat (akár többet is)
- a fájlok kiválasztását követően kattintsunk a megjelenő "FELTÖLTÉS" gombra
- a fájlok feltöltődnek
- a feltöltött állományok készen állnak az aláírásra és megjelennek egy listában az “ALÁÍRANDÓ DOKUMENTUMOKHOZ” fül alatt
Aláírás:
Feltöltést követően a listából kiválaszthatóak az aláírni kívánt állományok (akár több is). A kiválasztást követően aktívvá válik az "ALÁÍRÁS" gomb. Az aláírási folyamat megkezdéséhez kattintsunk erre a gombra.
A következő felületen ellenőrizhető a dokumentum HASH lenyomata, illetve elindul az aláírási folyamat a kiválasztott aláíró tanúsítvánnyal.
A bejelentkezéshez használt jelszó megadását követően az "ALÁÍRÁS ENGEDÉLYEZÉSE" gombra kattintva folytassuk a műveletet. Ezt követően adjuk meg az SMS-ben kapott (vagy TOTP alkalmazás által generált) kódot és engedélyezzük az aláírást.
Küldés, letöltés:
Az aláírást követően az aláírt állományok megjelennek az „ALÁÍRT DOKUMENTUMOKHOZ” fülön található listában. A listából kiválasztható, hogy mely elemeket szeretnénk letölteni. A gombra kattintva letöltődnek a fájlok.
A felületen arra is lehetőség van, hogy az aláírt állományokat emailben elküldjük magunknak és/vagy valaki más email címére, közvetlenül a portálról. Ehhez nincs más teendő, mint az állományok kiválasztását követően a gombra kattintani és megadni a címzetteket.