EESZT TANÚSÍTVÁNY
tanúsítványt az EESZT rendszerben történő azonosításhoz.

TANÚSÍTVÁNYMEGRENDELÉS 5 PERC ALATT
Ezt az oldalt azért hoztuk létre, hogy megkönnyítsük az Ön dolgát, segítsük megválaszolni a felmerülő kérdéseket, és kényelmesebbé, egyszerűbbé tegyük a csatlakozáshoz szükséges tanúsítvány igénylését.
Az Önök dolga a gyógyítás, a miénk, hogy gyorsan és minimális adminisztrációval segítsük munkájukat, annak érdekében, hogy megfeleljenek az új törvényi előírásoknak.
Miért van szüksége autentikációs tanúsítványra?
2017. november 1-től minden közfinanszírozott ellátást nyújtó egészségügyi ellátónak (háziorvosi rendelőknek, szakellátó intézményeknek) és gyógyszertárnak használnia kell az EESZT-szolgáltatásokat, melyekkel gyorsabbá, kényelmesebbé és hatékonyabbá tehető a betegellátás. A szolgáltatás használatához szükséges egy autentikációs tanúsítvány.
HOGYAN TUD TANÚSÍTVÁNYT IGÉNYELNI?
Azért, hogy megkönnyítsük az Ön dolgát, egy külön erre a célra kialakított felületen keresztül rendelheti meg a szükséges tanúsítványt. Néhány perc alatt, egy egyszerű adatlap kitöltésével elvégezheti a folyamatot. A tanúsítványigénylés első lépéseként, kérjük regisztráljon a NETLOCK rendszerébe és a sikeres regisztrációt követően kezdheti meg a tanúsítványigénylést.
Amennyiben kérdése merülne fel vagy bármilyen támogatásra lenne szüksége, a NETLOCK telefonos ügyfélszolgálatának munkatársai segítenek Önt végigvezetni a tanúsítványigénylés, -letöltés folyamatán.
A NETLOCK Kft. Európa egyik első minősített hitelesítés-szolgáltatója; megoldásai az egész világon elfogadottak. Több mint 20 éves szakmai tapasztalattal, tanúsító szervezetek által és hatóságilag egyaránt ellenőrzött technológiai háttérrel, valamint számos referenciával rendelkezik. Megbízható, biztonságos, és kényelmesen, online igényelhető tanúsítványokat kínál az egészségügyi ellátással foglalkozó szervezeteknek.
GYAKORI KÉRDÉSEK
Mi az az autentikációs tanúsítvány?
Hogyan jut hozzá a tanúsítványhoz?
Mire fogja használni a tanúsítványt?
Mely szervezeteknek kötelező kiváltani a tanúsítványt?
Milyen tanúsítványtípus szükséges az EESZT használatához?
Milyen dokumentumokra lesz szüksége mielőtt az ügyintézésbe belekezd?
- Aláírási címpéldány vagy aláírásminta a képviseletre jogosult személytől (vagy egyéb szervezetek esetén ennek megfelelő funkcióval rendelkező okirat, például kinevezési okirat)
- Meghatalmazás a szervezet képviselőjétől vagy képviselőitől, amennyiben az igénylő nem a szervezet cégjegyzésére jogosult személy, vagy nem önállóan jogosult az aláírásra
- Szolgáltatási szerződés – a kérelem beadása után automatikusan elkészítjük, és kiküldjük az Ön részére e-mailben. Kérjük, nyomtassa ki, írja alá és szkennelve küldje el számunkra.
A szervezeti adatok ellenőrzését, (pl. név, székhely, adószám) a NETLOCK hitelesítési divíziója végzi el. Amennyiben a rendelkezésre álló adatbázisban a szervezet adatait illetően nem kapunk egyértelmű eredményt, előfordulhat, hogy szükség lesz még a következő dokumentumok beküldésére is: alapító okirat/végzés/ bíróságtól kapott kivonat. Ebben az esetben munkatársunk felveszi a kapcsolatot az Igénylővel, és tájékoztatja a szükséges dokumentumok megküldéséről.
Miért van szükség a fenti dokumentumok beadására?
A hitelesítésszolgáltatónak (NETLOCK-nak) a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) a felügyeleti szerve, a tanúsítványban szereplő adatokat, a tanúsítvány kibocsátása előtt a hitelesítés szolgáltatónak ellenőriznie kell.
Mit kell tenni miután letöltötte saját számítógépére a tanúsítványt?
- A kapott pfx–kiterjesztésű fájlt az EESZT rendszerhez hozzáférést biztosító partnercég számára tegye hozzáférhetővé.
- A kapott cer–kiterjesztésű fájlt pedig az Állami Egészségügyi Ellátó Központ (ÁEEK) részére szükséges átadni.