Az egyik fő motiváció a váltásra, az ügyféligények változása: az ügyfelek a hagyományos, személyes ügyintézés helyett egyre inkább az online és mobil bankolás, ügyintézés felé fordulnak. A verseny erősődése elkerülhetetlen minden szereplő újabb és újabb technológiai innovációt jelentő szolgáltatásokat kínál.
De nemcsak a versenyről van szó, kötelezően feladatot jelent a pénzügyi szolgáltatásokról szóló második európai direktíva (PSD2) előírásainak, és az adatok védelmére vonatkozó (GDPR-)rendeleteknek való megfelelés is.
A kiutat jelentő stratégia az ügyfél kiszolgálás átterelése a digitális térbe A 21. század, az okostelfonont készségszinten használó ügyfelek tömege ma már digitalizácóra vágyik ,a számítógépen keresztül szeretne szerződést kötni, tranzakciót indítani az eddigi személyes megjelenést igénylő papír munkát kiváltani, dokumentumok elektronikusan aláírni és közben teljesértékű joghatását biztosítani.
Ebben segíthet a NETLOCK minősített szolgáltatásaival és kiforrott, skálázható biztonsági és hitelesítési szolgáltatásaival: