A kormányzatokra a világ minden részén egyre nagyobb nyomás nehezedik
egyrészt az elektronikus állampolgári szolgáltatások körének a bővítése,
másrészt pedig az egyre jelentősebb költéscsökkentési célok elérése érdekében.
Időpontfoglalás szükséges!
A NETLOCK az ország első hitelesítés-szolgáltatójaként jött létre és az elmúlt 20 évben, együtt fejlődött a digitális hitelesítés és az elektronikus aláírások piacával.
Az üzleti digitális kultúra javításáért dolgozunk.
Időpontfoglalás szükséges!
A NETLOCK az ország első hitelesítés-szolgáltatójaként jött létre és az elmúlt 20 évben, együtt fejlődött a digitális hitelesítés és az elektronikus aláírások piacával.
Az üzleti digitális kultúra javításáért dolgozunk.
csökkenthető a papíralapú folyamatok aránya.
A kormányzatokra a világ minden részén egyre nagyobb nyomás nehezedik
egyrészt az elektronikus állampolgári szolgáltatások körének a bővítése,
másrészt pedig az egyre jelentősebb költéscsökkentési célok elérése érdekében.
Ezzel egyidőben még mindig jelentős a papíralapú folyamatok aránya a közigazgatási különböző területein, ami a NETLOCK elektronikusaláírás-szolgáltatás használatával számos rendszeres aláírást igénylő területen jelentősen csökkenthető.
317 ezer közalkalmazott munkáját gyorsítaná, tenné hatékonyabbá és olcsóbbá az adminisztráció digitalizálása. A NETLOCK e-aláírási és hitelesítési technológiája számos területen jelenthet biztonságos alapot a modernizációhoz, úgy mint a: kormányzati hitelesítésszolgáltatás kiterjesztése; hitelesített offline és online irattovábbítás; automatizált digitális archiválás; okiratok és levelek e-aláírása; elektronikusan aláírható űrlapok; papíron érkező iratok automatikus digitalizálása; e-számlázás; e-oktatási adminisztráció.
Tértivevényes postai levélküldés e-mailen. Évente 112 millió ajánlott levelet küldenek Magyarországon. A technológia és jogi környezet is adott ahhoz, hogy az ajánlott és tértivevényes postai leveleket elektronikusan is küldhessük, teljes bizonyító erővel, nyomonkövethetőséggel, biztonságosan. Hazai megoldás hiányában, fennáll a veszély, hogy a Magyar Posta helyett ezen a téren is külföldi szolgáltatás legyen az egyeduralkodó.
451 ezer középiskolás és 200 ezer felsőfokú hallgató vizsgázhatna számítógépen. Elektronikus hitelesítéssel támogatva számos tantárgy esetében lenne lehetőség e-vizsgáztatásra: a dolgozatok és a vizsgaeredmények hitelessége, sértetlensége, anonimitása és a bírálat egyaránt biztosítható ezen a módon. Gyorsabbá, egyszerűbbé és olcsóbbá válhat az adminisztráció, miközben jelentős időmegtakarítás érhető el a tanárok munkájában.
3200 önkormányzatnál testületi valamint közgyűlési, igazgatósági, bizottsági, állami, kamarai és vállalati szavazások, országos és helyi választások elektronikusan. Az e-szavazás lehetővé teszi, hogy az önkormányzati képviselők, bizottságok, állami és magáncégek, és egyesületek tagjai, valamint az állampolgárok számítógépen vagy okostelefonon szavazhassanak, akár távolról is.
Transzparensebb és gyorsabb közbeszerzések. 2015-ben 14127 eredményes közbeszerzési eljárás zajlott le 1931 milliárd forint értékben. Ez több millió oldalnyi papírt és hozzá kapcsolódó manuális adminisztrációt jelent. (Az első körös ajánlatok többségét ma még nyomtatva is kötelező benyújtani.) Az egészségügyi közbeszerzések egységesítése kimondottan érzékeny terület: egy egységes e-közbeszerzési rendszer bevezetése alapot teremtene, hogy a beszerzéseket központilag és ne intézményei szinten oldják meg a kórházak – erre most csak esetenként van példa. Mindez segíthetne optimalizálni az 1900 milliárd forintos Egészségbiztosítási Alap költéseit.
Gyorsabb, biztonságosabb és átláthatóbb HR adminisztráció
Dokumentumok digitalizálása és joghiteles tárolása
elektronikusan kibocsátott, hitelesített számlák küldése, tárolása