Kedves Ügyfeleink!
Előfordulhatott, hogy az elektronikus aláírás-szolgáltatásunk használata során, a minősített rendszerünk ügyfélmenüjéhez kötődő szolgáltatásunkban kiesést tapasztalt az elmúlt napokban. Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy az említett esemény rövid átfutással elhárításra került, így szolgáltatásunk újra zavartalanul működik.
Kérdés esetén keressék a NETLOCK ügyfélszolgálatát a következő elérhetőségek egyikén: +36 1 437 6655; info@netlock.hu.
Megértésüket köszönjük, és az esetlegesen okozott kellemetlenségért elnézését kérjük!
Üdvözlettel:
NETLOCK
Dear Customers,
It is possible that you have experienced an outage in our qualified system’s costumer menu while using our electronic signature service in the past few days. We hereby inform you, that the issue has been resolved in a short period of time and our service is working again without interruption.
We appreciate your understanding and apologize for any inconvenience this may have caused.
If you have any questions, please contact NETLOCK on one of the following contact details: +36 1 437 6655; info@netlock.hu.